Mostantól az olasz életérzés magyarországi kedvelőinek sem kell kompromisszumot kötniük, ha tudatos életmódjuk részeként alkoholmentes opciót keresnek: hozzánk is megérkezett az ikonikus Peroni márka alkoholmentes változata.
A tudatos életmód térnyerésével az alkoholmentes sörökre is egyre nagyobb az igény. Az elkövetkezendő 5 évben 8%-os növekedési ráta várható az alkoholmentes sörök piacán, és egyre dinamikusabban növekszik. 2030-ig várhatóan eléri globálisan a 35 milliárd dollár piaci értéket. Ez a folyamat természetesen nem csorbíthat a sörök élvezeti értékén: a minőségi alapanyagokra, a szigorú gyártási folyamatokra és a prémium végtermékre fókuszáló gyártók kiemelt hangsúlyt fektetnek arra, hogy az alkohol elhagyása ne csökkentse a sörök nyújtotta ízélményt. Mindez nem véletlen, ugyanis kutatások bizonyítják, hogy a fogyasztók elvárják, hogy alkoholmentes sörük íze és külleme is a lehető legjobban hasonlítson kedvenc alkoholos sörükére.
„Egyrészt azért, hogy ennek a fogyasztói igénynek eleget tegyünk, másrészt pedig azért, hogy 0.0%-os alkoholtartalom mellett is szinte tökéletesen meg tudjuk valósítani a Peroni Nastro Azzurro ízprofilját, jelentős technológiai fejlesztéseket tett a vállalatcsoport. A ‘dealkoholizáló’ folyamatnak köszönhetően képesek vagyunk ugyanazokat a hozzávalókat és eredeti receptet használni, mint amit az alkoholos Peroninál, beleértve a változatlan alsóerjesztésű lagerélesztőt. A termékfejlesztés sikerességét pedig az bizonyítja, hogy a terméktesztelésen a megkérdezettek 90%-a egyetértett abban, hogy a Peroni 0.0% ízélménye megegyezik az anyamárkáéval*” – mondta Hruska Rita, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketingmenedzsere.
A Peroni Nastro Azzurro alkoholmentes változata Magyarországon is izgalmas választás lehet azoknak, akik tudatos életmódjuk részeként alkoholmentes opciót keresnek. A Peroni Nastro Azzurro 0.0% termékkel akkor is teljes mértékben meg tudjuk élni a pillanatot, amikor az alkalom vagy a kontextus alkoholmentes sört kíván meg. „Ez nem az alkohol elhagyásáról szól, hanem a szabadságról és a választás lehetőségéről” – tette hozzá Hruska Rita. Az olasz lager alkoholmentes változata már itthon is megtalálható a boltok polcain.
*MMR termék- és koncepcióteszt az Egyesült Királyságban, 614-es mintán az Asahi megrendelésére.
Forrás: Next9 Communications
(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)