Május 25-én élőben is bemutatja első albumát B. Nagy Réka
2024. április 30. írta: Kultúrjunkie

Május 25-én élőben is bemutatja első albumát B. Nagy Réka

unnamed_243.jpg

Megjelent  B. Nagy Réka, énekesnő, influenszer első albuma Az én szívem címmel. A friss megjelenéshez egy új klip is debütál, mely a Szeretném hogyha szeretnél dalhoz készült. A korábban akusztikus formában koncertező énekesnő komplett zenekari felállásban mutatja be új lemezét május 25-én az Akvárium Lokálban.

Az Én Szívem című album a szerelmi útkeresés fázisait veszi végig, az ismerkedéstől kezdve, a szakításokon  át egészen a tökéletes társ megtalálásáig. Az első dal (Istent játszani) a  rossz kapcsolattól való megszabadulásról szól, majd a lemez utolsó számában  (Akarsz-e játszani?) eljutunk az igazi boldogsághoz. Réka erről, az egy életre szóló kötelék megtalálásáról így mesél: “Ebben a dalban minden olyan érzésemet beleírtam, amit akkor éreztem, mikor az esküvőnkön a férjem felé sétáltam, majd kimondtam az igent. Soha nem fogom elfelejteni azt a pillanatot, ezért ezt könnyű volt a zene nyelvén is megfogalmazni.” 

Az album dalait Réka szerezte, a produceri munkát a toldyusoo jegyzi. “Tavaly decemberben kezdtünk el dolgozni a lemezen: a hangzásvilágot illetően szerettem volna kísérletezni, így különböző stílusokat ötvöztünk egy-egy dalban. Mivel én sem egyféle műfajt hallgatok, a saját dalaim sem egy sémára épülnek, mégis ettől érzem igazán a magaménak" - tette hozzá az énekesnő.

A lemez címadó dala (Az Én Szívem) még tavaly év végén jelent meg, mint az album egyik előfutára, ahogy a Beretka Ádám közreműködésével készült Hullócsillagot is már ismerheti a közönség.
A Szeretném, hogyha szeretnél című számhoz -  a lemez megjelenésével egyidőben - klip is készült. A Barbie tematikára hajazó videóban Réka férje mellett az énekesnő teljes zenekara is feltűnik különböző férfi sztereotípiákat megtestesítő szerepekben, mint a munkamániás, az önimádó, a játékfüggő és a pénzéhes. 

A teljes lemezt először május 25-én az Akvárium Lokálban hallhatja a közönség. A korábban akusztikus formában koncertező énekesnő itt már komplett zenekarral áll színpadra.

Facebook esemény

Borítókép: Müller Krisztián
Sajtóinformáció: Bánki Judit - BJ's Management

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr4518393523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása