Ha a szorongás és depresszió lehetséges okait keressük, egy üzleti kategória mind közül nagyobb súllyal bír. Ez a szépségipar, amely gyakran elérhetetlen szépségnormákat állít fel, sőt, azt is megmondja nekünk, hogy ennek a vélt “szépségnek” mi az ideális életkora, színe, neme vagy éppen szexuális orientációja. A svéd beauty-tech cég, a FOREO „Be YOUnique” néven figyelemfelkeltő kampányt indít, amelyben mindenkit arra bátorít, élje meg kompromisszumoktól mentesen saját énjét és szépségét. Azt a szépséget, amelynek csak egyetlen kritériuma van, az egyediség, vagyis a YOUniqueness.
Fotó: Getty images
Egy korábbi felmérésből kiderült*, hogy a nők 71%-a szerint a médiának színesebben és valóságosabban kellene ábrázolni a nőket fizikai megjelenésük, koruk, faji hovatartozásuk és alakjuk mentén. Egy másik kutatás** szerint az amerikai férfiak 41%-a érzi azt, hogy nagy nyomás nehezedik rá, ha érzelmileg kell erősnek mutatkozniuk. Nyilvánvaló, hogy a szeretet és az elfogadás irányába történő változás már régóta esedékes, a szépségiparban is. Válaszul ezekre az elgondolkoztató számokra, a FOREO egy hosszútávú programot indít, hogy megünnepelje a különbségeket és az egyediséget! A FOREO kampányával világszerte hangot ad azoknak a mindennapi embereknek, akik bátrak ahhoz, hogy saját életük éljék és saját filmjük főszereplői legyenek.
Majdnem egy évtizeddel ezelőtt a FOREO innovatív termékeinek megalkotóját, Filip Sedic-et is egy ilyen ember bátorsága, merészsége és hitelessége ihlette: “A FOREO név valójában a „FOR EveryOne” szóból származik. A cég alapítóját a Queen legendás dala, a Heaven For Everyone és Freddie Mercury energiája, zsenialitása és hihetetlen, magával ragadó személyisége ihlették, amikor nekilátott, hogy címkézés helyett arra ösztönözze az embereket, hogy önmaguk legyenek és ismerjék fel a világra gyakorolt hatásuk gyönyörűségét! - magyarázta Boris Trupcevic, a FOREO vezérigazgatója.
A FOREO célja, hogy a szépség minden arcát megmutassa a világon, visszautasítva a beskatulyázást. A szépségipart egy új szintre emelve, a befogadást és a sokszínűséget ünnepli a FOREO új kampánya. A svéd beauty-tech brand vallja, hogy minden ember ön-azonosságában vonzó. A Pride hónap közeledtével pedig a FOREO egy hosszútávon működő platformot mutat be ünnepelve a közösségeket, a bátrakat, szín, kor, érdeklődés, és nemi korlátok nélkül.
“Freddie Mercury egyedülálló karakterével, őszinteségével és nem konformista életmódjával képes volt elrabolni az emberek szívét. A mindenki által elismert és szeretett stílusikon a világ minden táján összehozta az embereket, kezdve a poprajongóktól, a kemény rockereken át az LMBTQ+ közösségig és művészekig. Freddie valóban egy legenda volt, és a FOREO a jövőben is tiszteleg a munkássága előtt, amiben a szeretetet és az elfogadást hirdette. Mert, ahogy mondta; ‘The show must go on’!” - tette hozzá Tupcevic.
Sajtóinformáció: Twincom PR Consultancy
(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)