Emich Gusztáv legendás múltú könyves cége, az Athenaeum már az alapító szándéka szerint is egy vegyes profilú kiadóház volt; akadémiai kiadványokat és magas minőségű szépprózát ugyanúgy gondozott, mint olcsó regényfüzeteket. Csakhogy Emich Gusztáv idejében még nem volt Facebook.
A ma a Líra Kiadói Csoport részeként működő Athenaeum felismerte, hogy több mint húszezres Facebook követői közösségének jelentős része az olvasmányos amerikai regények miatt szereti a kiadót, míg egyre több tudományos ismeretterjesztő könyvet, szépirodalmat adunk ki. A romantikus szerelmi történetek rajongóit nehezebben csigázza fel egy-egy társadalomtudományi elemzés, miközben kortárs prózai könyveink olvasóit talán terhelheti, ha szórakoztató szerelmi történeteket bemutató posztokkal töltjük meg üzenőfalukat.
Ezért úgy döntöttek, hogy életre hívják a kiadó új Facebook oldalát Athenaeum SMART néven, ahol a presztízstartalmaikat fogják kommunikálni. Miközben az eredeti Athenaeum oldal megmarad a könnyedebb olvasmányok számára. És akik mindenfélét szeretnek olvasni, azokat természetesen mindkét oldalon és a Könyvarmada című zárt csoportban is várják szeretettel!
Forrás: Sajtóanyag
(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)