Új klipet mutatott be Szakács Gergő: Hanghajó című dalához forgatott egy gyönyörű őszi videót
2018. november 07. írta: Kultúrjunkie

Új klipet mutatott be Szakács Gergő: Hanghajó című dalához forgatott egy gyönyörű őszi videót

szakacsgergo.jpg

November 1-jén mutatta be Hanghajó című szóló dalához készült videóklipjét Szakács Gergő, a Follow The Flow zenekar egyik frontembere. A melankolikus hangvételű dal nagypapája elvesztéséről szól, és ennek megfelelően a videót is Borsodban, Gergő szülőhazájában forgatták. szg_hh.jpg

“Bár a dalt már akkor megírtam, amikor megtudtam, hogy nagypapám beteg, eddig mégsem jelentettem meg. Most viszont ennyi évvel később úgy éreztem, hogy méltóképp tudok megemlékezni róla, és olyan felvételt és videót tudok hozzá készíteni, ami minőségben is megállja a helyét és azt tudom megvalósítani, amit megálmodtam. A dalban sok a rap rész, mert annak idején mindössze 20 perc alatt gurult ki belőlem. Ez egy ösztönös reakció volt, és ezen nem akartam változtatni utólag sem.” - mesélte Gergő a dal születésél.

A klipet ketten forgatták, a rendező Nagy Bence mellett maga Szakács Gergő is drónozott, bemutatva a Hámori-tó menti táj klasszikus őszi színeit.

Az énekest legközelebb Budapesten november 7-én lehet látni élőben, hiszen az Ellátóházban ad akusztikus estet 19:00-tól.

Forrás: Sajtóanyag

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr5214358255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása