Megérkezett Solére legújabb zenei videója
2023. november 24. írta: Kultúrjunkie

Megérkezett Solére legújabb zenei videója

img_8253.JPEG

Klipforgatás közben tanult meg vezetni Solére, aki új nagylemezén dolgozik. A magyar énekesnő, dalszerző, producer idén először jelentkezik videoklippel, ami legújabb, Megtalálom című dalához készült.

Ahogy azt Szigeti Zsófitól megszokhattuk, a folyamatos megújulás jegyében különböző korszakait tárja hallgatói elé, és most ismét egy új érába érkezett. 2022-es, nagy sikerű, IMA c. nagylemeze után az idén tavasszal megjelent KIKI című EP-jével végig koncertezte a nyári szezont a Szigettől, a Campuson át a Budapest Parkig. Jelenleg a Spotify EQUAL nemzetközi kampányának magyarországi nagykövete és arca, így októberben megjelent, Vihar című dalára már a szokásosnál is nagyobb figyelem irányult, sőt, egy napig New Yorkban a Times Square óriás kivetítőjén is az ő fotója virított.

solere.jpgMost pedig megérkezett készülő albumáról a második dal is, Megtalálom címmel, amelyhez nagyon hangulatos, őszi roadmovie-klip is forgott.

Solére az új dalokról, és a készülő lemez munkálatairól beszélt:

„Úgy érzem, hogy az IMA óta most sikerült igazán újra visszatérnem a dalszerzéshez. Majdnem egy év telt el az előző nagylemezem óta és eléggé küszködtem, nem igazán akartam és tudtam megfogalmazni a bennem forgolódó dolgokat. A következő albumom nagy részét Doórral készítjük, és szövegírás terén Matyi picit konkrétabb vizekre terelt, kevesebb a metafora, és jobban beleállok a mondanivalómba, mint eddig. Ez abszolút a vele való munka eredménye. Potyognak le rólam a törekvések és egyre inkább fókuszálok befelé, hogy éppen mi esik jól, mi tetszik, ki tetszik és azt veszem észre, hogy a körülöttem lévő emberek mind a zenekarom, a menedzsmentem stb. teljes mértékben támogat és mögöttem van, így sokkal könnyebben és gyorsabban jutok el egy dal befejezéséhez. Ez nálam azért kiemelten fontos, mert borzasztó megfelelési kényszerem van, úgyhogy az idei év nagy áttörés nekem megújulás terén.”

img_8255.JPEGFotó: Szöllősi Tamás Szilárd

A klipforgatáson pedig nem várt akadály elé lett állítva az énekesnő és a stáb:

„A forgatást nagyon élveztem. Két hetünk volt összehozni az egészet, mert utolsó pillanatban jött az ötlet, hogy klipet szeretnék a dalra. Pabloéknak innen is nagy pacsi, hogy ettől függetlenül maximális fordulatszámon hozták le a szervezést és a forgatási napot is. Egyetlen meleg pillanatunk volt, amikor odaértünk a helyszínre, és én korábban elfelejtettem szólni, hogy se jogsim nincs, meg vezetni se tudok, pedig a koncepció alapján végig ez volt a feladatom. Nagyon csöpögős, de számomra nagyon meghitt élmény volt, hogy a csak férfiakból álló stáb a kezdeti ijedtség után hitt abban, hogy én gyorsan megtanulok vezetni és így is lett. 3 órán át mehettem egy régi Mercivel úgyhogy lassan nekimegyek a jogsinak is szerintem. Végül, de nem utolsó sorban emelném ki Nagy Esztert, aki a stylistunk és szett design felelősünk volt, maximálisan lehozta látványban amit szerettem volna, és mivel már 13 éve barátok vagyunk, iszonyú jó érzés volt először együtt dolgozni.”

Solére albuma jövő tavaszra várható, addig most pénteken, azaz november 24-én adja idei utolsó önálló koncertjét a Turbinában, ahová tőle megszokottan különleges látvánnyal készül. A vendég Szlimmy lesz, és jegyek még limitált számban kaphatók.

Borítókép: Szöllősi Tamás Szilárd
Sajtónformáció: Horváth Luca - Mertez Management

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr6418266265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása