Azahriah jegyzi a hamarosan érkező "Valami Amerika" sorozat főcímdalát
2023. szeptember 26. írta: Kultúrjunkie

Azahriah jegyzi a hamarosan érkező "Valami Amerika" sorozat főcímdalát

unnamed_94.png

Pénz, hírnév, csillogás – meg egy kék majomjelmez. Na, melyik filmre gondoltunk? Igen, a Valami Amerikára! Az utóbbi évtizedek egyik legsikeresebb folytatásos mozijából most sorozat készül – ehhez pedig Azahriah írt betétdalt. 

„Az az első pillanattól örültem a felkérésnek, ezek menő dolgok, és érdemes ilyeneket is csinálni szerintem – mondja Azahriah. – Ismertem a filmsorozatot, tudom mekkora hatása volt a magyar filmiparon belül, úgyhogy megtisztelve érzem magam.”

A dalszerző-énekest ugyanakkor merőben új helyzet elé állította a felkérés: „Ez volt az első alkalom, hogy kötött pályán történt a zenekészítés, annak dacára is, hogy teljesen szabad kezet kaptam! Talán pont ez volt a rémisztő elsőre, hogy melyik irányból közelítsem meg a feladatot. Viszont ahogy ráálltam, minden jött magától, és írás közben jöttem rá én is, hogy mi lesz a témám és a keretezett története a zenének, ami a film magjával is harmóniában van. Remélem, a hallgatóknak is tetszeni fog!”

A sorozat – amelybe a dal klipje enged némi betekintést – az RTL+ streaming-felületén lesz majd elérhető. A rajongók pedig jobb, ha rögtön készítik is a pattogatott kukoricát, hiszen kedvencük is feltűnik majd benne. 

Sajtóinformáció: Boros Fruzsina - Supermanagement

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr5518222801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása