Csakúgy mint a sört, a túlórát is fogyaszd felelősséggel! - Hirdeti új kampányában a Heineken
2022. december 02. írta: Kultúrjunkie

Csakúgy mint a sört, a túlórát is fogyaszd felelősséggel! - Hirdeti új kampányában a Heineken

heineken_dolgozz_felelosseggel_closer_kampany.jpg

A munka és magánélet egyensúlyának fontosságára hívta fel a figyelmet a Heineken legutóbbi kampányában. A márka elsősorban az éjszakába nyúló irodai munkának kívánt hadat üzenni, amelynek kulcsa a tudatosság. Szemléltető eszközként egy technológiai innováció is bemutatkozott. A tökéletes kikapcsolódásra tervezett Closer névre keresztelt okos sörnyitó, amely a kampány nevét is adta, egy sörnyitással képes lekapcsolni a hozzá csatlakoztatott eszközöket.   

Mindig elérhetőek és mindig válaszkészek „akarunk” lenni és gyakran úgy érezzük, egyetlen email elolvasása sem várhat? Felmérések szerint a járvány okozta változások, a fejlődő technológia, valamint a társadalmi nyomás hatására az átlagos munkaidő az elmúlt években akár napi 2 és fél órával is megnövekedhetett. Ez sokaknál teljesen elmoshatja a munka és magánélet közötti határt, mégpedig a kikapcsolódás rovására, ami pedig munkahelyi teljesítményünkre is rányomhatja bélyegét.

heineken_closer.jpgÉppen ezért a Heineken célja a legutóbbi Closer kampánnyal a munka és magánélet egyensúlyának támogatása volt. A márka arra bíztat, hogy a munkaidő végén csukjuk le a laptopunkat és nyissunk fel egy Heinekent, kapcsoljunk ki és kapcsolódjunk inkább a körülöttünk lévő emberekhez. A Closer kampány üzenete: a túlóra olyan, mint a sör – felelősséggel kell fogyasztani!

A kampány keretében egy izgalmas technológiai innováció is bemutatkozott, egy okos sörnyitó, a Closer, amelyre bluetooth-on keresztül csatlakoztatható a laptopunk vagy a számítógépünk. Az eszköz egy sörnyitással képes a működő alkalmazásokat azonnal lekapcsolni, hogy teret engedjen a teljes kikapcsolódáshoz. Az okos sörnyitót persze egy hagyományos nyitó is helyettesítheti, a lényeg a tudatosság, hogy képesek legyünk határaink felállítására.

A Heineken világszerte arra ösztönözte az embereket, hogy hagyjanak fel a túlhajszoltsággal, és nyissanak a közös, aktív kikapcsolódásra. A Closer kampányban a márka két terméke a Heineken Original és az alkoholmentes Heineken 0.0 került a fókuszba.

Sajtóinformáció: Kékvölgyi Anita - ACG

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr3017992596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása