A MODIVO a 2022/2023-as őszi-téli kampányában a korábban megismert, színekkel teli világ legújabb részét mutatja be. A kampányban a minták tobzódnak és metaforaként kapcsolódnak egymáshoz éppúgy, ahogy mi, emberek vagyunk kölcsönhatással egymásra és a minket körülvevő környezetre. Ez a harmadik része annak a történetnek, amely az emberek és az együttlét fontosságára hívja fel a figyelmet. A hatvan másodperces, legújabb technológiákkal készített szpotban innovatív, és a divat világában először alkalmazott elemeket láthatunk (motion capture, kortárs tánc), olyan márkákon bemutatva, amelyek a fenntartható divat szellemében alkotnak.
A legújabb kampány, amely egyben egy történet lezárása, bevezeti a vásárlót a MODIVO világába és megismerteti a márka értékeivel. A márka pillérei a divaton keresztül történő önkifejezés, a mindennapi életet megkönnyítő technológia és a környezetet tiszteletben tartó, felelősségteljes cselekvés. A szpot egyértelműen a neokollektivizmust, a mások iránti nyitottságot, egymás támogatásának vágyát, a közösség és az összetartozás iránti igényt, valamint a bolygónk iránti felelősségérzetet tükrözi. A márka ezt azonban nem direkt közli, hanem egy metaforán keresztül - a megjelenő minták karakterről karakterre "utaznak". Ily módon ráismerhetünk arra, hogy milyen óriási hatással vagyunk egymásra, és milyen jelentős nyomot hagyunk egymásban. Ezek az átadott minták végső soron az emberek által hátrahagyott lábnyomokként gazdagítják a világot.
"Önazonosnak lenni és önmagunkat adni; ha így élünk, lehetőségünk van üzenni és könnyen kapcsolatokat teremteni. Szükségünk van az emberekre, és egymás elfogadására - ez volt a legfontosabb dolog, amit meg kellett értenem. Valami olyan jelentőségteljes dologgal foglalkozunk, amelyen keresztül valódi hatást gyakorolhatunk a viselkedés megváltoztatására" - mondja Aleksandra Szol, a MODIVO e-kereskedelmi, marketing és kreatív igazgatója & a private label felelős igazgatója.
A zord dombokon zöldellő növények fontos szerepet játszanak a szpotban. Az érzékenység, a kapcsolatok, a pozitív érzelmek, a közösségépítés és a pozitív energia révén "színezzük" és töltjük meg a világot metaforikus virágokkal, és keltjük életre.
A szpotban és a fotókon bemutatott look a legfrissebb trendek szimbiózisa, időtlen alapokkal. Ez a kombináció nagyszerű lehetőséget biztosít ahhoz, hogy kifejezzük magunkat és saját, egyéni stílusunkat. A MODIVO őszi és téli ajánlatai között monokróm total look-ok szerepelnek - sok bézs, krémszín és telített vörös – ezek a színek beburkolnak és melegítenek. Rengeteg téli pehelykabát, vastag pulóver és stílusos kabát szerepel a kínálatban, melyek tökéletesek réteges, elegáns vagy alkalmi ruhákhoz.
A 2022/2023-as őszi-téli kampányt népszerűsítő MODIVO szpotot a legutóbbi kampányhoz hasonlóan a lengyel, bolgár, görög és román piacokon a kereskedelmi televíziókban, valamint az online médiában terjesztik mind a 17 európai országban, ahol a márka kapható.
#MODIVOHU
Fotók: Piotr Mika
Sajtóinformáció: Ruskó Rita - Twincom PR Consultancy
(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)