Keserédes emlékekről szól Gébele Martin új klipje
2022. március 01. írta: Kultúrjunkie

Keserédes emlékekről szól Gébele Martin új klipje

img_7780.JPG

A mai napon, egy videóklip kíséretében megjelent a Keserédes emlékek című dal, amelyet Gébele Martin jegyez. Tavalyi különálló dalai, a ‘Mi Lenna, Ha?’ és a ‘Miután’-t követően ezúttal az új kiadvány egy nagyobb projekt előfutáraként érkezett.

“Hosszú hónapokkal ezelőtt átéltem egy időszakot ami olyan rég volt, hogy csak a dalszövegeken keresztül tudom felidézni, amit akkor úgy gondoltam soha sem fogok tudni elfelejteni. Mikor távolabb kerültem a dologtól elkezdtem dalokat írni róla, hogy megörökítsem legalább ilyen formában a sok tavaszi sétát, nyári ébren töltött éjszakát, az őszi elköszönést, és a téli leckéket amiket megtanultam ezalatt az idő alatt. Nemrég újra elővettem ezeket a dalokat, és úgy döntöttem most van itt az ideje, hogy kicsit újradolgozva egy album formájában napvilágot lássanak. “ - mesélte Martin a közelgő album születéséről.

Azonban amíg erre várunk, hallgassuk meg a dalt és nézzük meg a videoklipet, amit az énekes írt és rendezett. 

“Amikor a dal elkészült tudtam, hogy ez lesz az amivel a legjobban bemutathatom, mi várható majd a többi daltól, amiket idén szeretnék megjelentetni. Így elkezdtem ötletelni, írni, és felvettem a kapcsolatot a Budapest Pictures-el, hogy vizuálisan is átadhassam azt, amit a fejemben láttam, miközben a dalt írtam. Majd február elején lezajlott a forgatás, ahol nagyon jól éreztük magunkat és köszönöm mindenkinek aki eljött, idejét és energiáját áldozta arra, hogy segítsen nekem. A kész videót jó érzés végig nézni, mert hiába nem tökéletes, mindenki beletette a szívét aki dolgozott rajta. Tökéletes pedig amúgy sem létezik….”

Spotify

Sajtóinformáció: Gébele Martin

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr7217769158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása