Állat címmel megjelent Dzsúdló új száma
2021. május 29. írta: Kultúrjunkie

Állat címmel megjelent Dzsúdló új száma

unnamed_5_24.jpg

Az MTV EMA- és Fonogram díjas előadó egy új dallal rukkolt elő. Az "Állat" Dzsúdló első idei megjelenése, amely egy új fejezetet indít az énekes karrierében.

Dzsúdló egy kifejezetten sikeres évet tudhat maga mögött: 2020 novemberében elnyerte a Legjobb magyar előadó címet az MTV EMA díjátadón, 2021 áprilisában pedig a Fonogramon zsebelte be Az év felfedezettje díját. A díjak és elismerések mellett folyamatosan új megjelenéseken dolgozott, amelyeknek az első példája a most megjelent "Állat". 

„Az "Állat" az első terméke az elmúlt egy évnek, ami megmutatja, hogy én hogyan képzelem el a zeneiségemet. Úgy éreztem, hogy bármit megcsinálhatok ezen a lemezen, bárki lehetek, tudatosabban és magabiztosabban nyúltam témákhoz és hangzásokhoz. Amit a Fotofóbiában Tembóval csak pedzegettünk, azt ennél a lemeznél már kibontottuk.” - mondta Dzsúdló a dallal és a lemezzel kapcsolatban.

„Az "Állat"-ban az foglalkoztatott, hogy a tudatalatti, ösztönénünk hogyan működik velünk, bennünk  párhuzamosan.” - magyarázta az énekes. A dalban Dzsúdló Robertával működött közre. "Nagyon szerettem volna egy női hangot a zenére, és sokat tépelődtem, hogy ki legyen a feat-ünk. Egy közös ismerősünk mutatott egy demót Robertától, és rögtön ráhangolódtam. Ez lesz az első megjelenése, örülök, hogy én mutathatom be a nagyvilágnak!

Sajtóinformáció: Ozorai Sára - Supermanagement

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr5816575950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása