Nemzetközi mozgalom indult a Geometry részvételével: A Nők Órája az inspiráló hősnőkről szól
2020. október 09. írta: Kultúrjunkie

Nemzetközi mozgalom indult a Geometry részvételével: A Nők Órája az inspiráló hősnőkről szól

A #ShesMyHero kampány példaképek bemutatásával küzd az egyenjogúságért.

becca-tapert-u5e1kqw6e3m-unsplash.jpg

Digitális női egyenjogúsági kampányt indít az amerikai World Woman Foundation, a Geometry és több, a WPP holdinghoz tartozó reklámügynökség. A #ShesMyHero, vagyis „Az én hősöm” elnevezésű kampány 60 rendkívüli nő inspiráló történetét mutatja be. A róluk készült 60 perces filmet október 11-én, a lány gyerekek világnapján online mutatják be a World Woman Hour, vagyis a Nők Órája elnevezésű nagyszabású eseményen.

A #ShesMyHero kezdeményezés célja olyan női hősöket, példaképeket állítani a lányok elé, akik erősítik az önmagukba és a képességeikbe, a céljaikba vetett hitüket. Az esemény ezért olyan híres, elismert neveket sorakoztat fel, mint az antropológus- primatológus Jane Goodall, vagy Tatyana McFadden paralimpikon. A Nők Órájának zenéjét a kétszeres Grammy-jelölt Ryan Shore és a díjnyertes Liz Russo szerezte, az eseményen pedig az America’s Got Talentből ismert Angelica Hale adja majd elő.

„A film felhívja a figyelmet a nőket napjainkban érintő problémákra, ugyanakkor minden perce a személyes, tanulságos hőstörténeteké. Ezek arra motiválják majd a lányokat és a nőket, hogy higgyenek saját magukban, és abban, hogy az akadályokat sikeresen leküzdve elérhetik személyes céljaikat. Szervezetünk azon dolgozik, hogy 2030-ig egymillió lányt és nőt támogassunk mentorálással a céljaik elérésében, és ehhez a Nők Órája, illetve az általa bemutatott hősnők is nagyban hozzájárulnak majd” – mondta Rupa Dash, a több nemzetközi programmal is rendelkező amerikai székhelyű World Woman Foundation vezetője.

„A kampányban részt vevő többi WPP ügynökséggel azon dolgozunk, hogy segítsük a World Woman Foundation «Mentorálás mindenkinek» kezdeményezését, és hogy együtt még nagyobb változást érjünk el. A mostani világnap kiváló alkalom arra, hogy a kreativitás erejével sikerre vigyük ezt a mindannyiunk számára fontos ügyet és olyan, eddig nem ismert sztorikat mutassunk be, amelyek arra sarkallják a jövő női döntéshozóit, hogy megtalálják a saját hangjukat” – mondta Beth Ann Kaminkow, a Geometry globális vezérigazgatója.

A Geometry a WPP hálózat end-to-end Creative Commerce ügynöksége. A cégcsoport új fogyasztói élményeket hoz létre a növekedés szempontjából döntő pillanatokban. A Geometry hisz abban, hogy a kereskedelem hordozza a legtöbb kiaknázatlan kreatív lehetőséget. A vállalat Living Commerce® tervezési rendszere és módszertana az emberek vásárlási motivációjának mélyebb megértését célozza, hogy a lehető leginnovatívabb és legértékesebb kereskedelmi élményt nyújthassa a retail, az élmény, a dizájn és innováció területén. A módszert a Geometry cégcsoport az általa lefedett 40 piacon és 54 városban mindenütt alkalmazza. A Geometry cégcsoport Magyarországon több, a WPP hálózathoz tartozó és saját területén vezető szakértő ügynökségeket egyesít: a hazai holding része a stratégiában, márkaépítésben és PR-ben erős Ogilvy, a digitális és offline aktivációban járatos és a fogyasztói élményt előtérbe helyező Geometry.

Az elmúlt évek pozitív változásai ellenére a nők még számos területen hátrányos helyzetben vannak, különösen a vezetői pozíciók tekintetében. A világon működő törvényhozó testületek tagjainak például mindössze 24,3 százaléka nő[1], a Fortune magazin 500-as listájának cégei közül még mindig csak 37-et, vagyis 7,4 százalékát vezeti nő[2], a kisebbségekhez tartozó nők pedig különösen alulreprezentáltak az ún. STEM területeken (tudomány, technológia, műszaki tudományok, matematika).[3]

Az eseményt magyar idő szerint október 11-én, 22 órától lehet majd élőben követni a Facebookon és az alapítvány YouTube csatornáján.

A kampányban a Geometry mellett a BCW, Hogarth Worldwide és a Gramercy Park Studios működnek közre, amelyek szintén a WPP holding tagjai.

A kampány és az esemény stratégiai partnerei: Pfizer, Lockheed Martin, IBM, Johnson & Johnson, Deloitte, WPP, Adobe, Pinterest, Salesforce, Twitch, Billboard, Hootsuite, Facebook, Instagram, Fulton Street Music Group. Szakmai partner: UN Women. További partnerek: Business of Impact, McDonough School of Business, George Washington University, Tamas David-Barrett, PhD, University of Oxford.

További információ a #ShesMyHero kampányról:

1 UN Women (2019) Facts and Figures: Leadership and Political Participation.

2 Fortune (2020) The Number of Female CEO’s in the Fortune 500 Hits an All-Time Record.

3 Built by Me (2019) 8 Statistics and Facts About Women in STEM

Fotó: Becca Tapert / Unsplash

Forrás: Sajtóanyag

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr7216233536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása