Megérkezett a colorStar legújabb klipje
2020. augusztus 25. írta: Kultúrjunkie

Megérkezett a colorStar legújabb klipje

Across the Desert klip premier

117712431_10159989417122786_1793520690984910092_o.jpg

 

Megérkezett a colorStar New Yorkban és Budapesten forgatott új klipje, az Across the Desert. A videó a tavaly megjelent Time is the Drug lemez első felvezető dalához készült és a zenekar ismét Gábor Márton Juice vizuálművészt kérte fel, aki már több lemezborítót és klipet is készített a csapatnak. A rendező mesél a klip készítéséről és New Yorkról:

„Először Budapesten, a szokásos nyár végi hazalátogatásom alkalmával, egyesével felvettem a zenekar tagjait stúdió körülmények között. Az anyagot visszavittem magammal Brooklynba, ahol megvágtam és közben elkezdtem elképzelni, hogyan helyezem a zenekart a városba.

A kliphez az összes háttéranyagot telefonnal rögzítettem városi kerékpáros kalandozásaim közben, ugyanis video művészet mellett néha kerékpáros futárkodással egészítem ki a keresetemet. Mindig is szerettem ezt csinálni, különösen itt New Yorkban, ahol minden egyes sarkon egy filmjelenet játszódik a szemed előtt. A háttereket már a járvány előtt begyűjtöttem, így az közvetlenül nem befolyásolta a munkámat. Az viszont igen, hogy elgázolt egy autó biciklizés közben, ezért ágyhoz voltam kötve 3 hónapig.

Amikor pár jelenet már körvonalazódott, kimondott kivágásokat vadásztam a tagok mögé, tudva a pozíciójukat. Szándékosan próbáltam időtlennek jeleníteni a várost és általános metropoliszkent mutatni meg New York Cityt. Az élet egyébként nagyon megváltozott a vírus óta. Gazdaságilag kicsit hamarabb lehetett már érezni, mint Budapesten. Nagyobb rendezvényeken dolgoztam VJ-ként és Video Operátorként, de ezeket januártól sorra mondták vissza. Néha az egész csapat a helyszínen tudta meg, olyan hirtelen léptek ki a cégek. Az emberek és cégek elköltöznek, most egész Manhattan üresen áll és senki nem tudja, mikor fog újra kinyitni.

Közben a feketék melletti tüntetésekkel, rendőrök elleni általános harccal telt a nyár. Változások idejét éljük!”

A fő énekszólamot közreműködőként jegyző Ruby Harlem mellett a dalban és a klipben feltűnik Oláh Annamari, a Meszecsinka énekesnője is. Ruby Harlem, azaz Iván Szandra a következőket mesélte az együttműködésről:

„Először egy tömör, gospeles hangzású háttérvokál feléneklésével keresett meg a colorStar. Imádtam a dalt első hallásra, ők pedig valószínűleg a hangomat szerették meg, ugyanis egyszer csak már a stúdióban álltam és a leadet énekeltem. Az ezt követő koncertek pedig őrületesek voltak!”

A két énekesnő most ugyan nem lesz ott, de további jó hír a zenekart követőknek, hogy az augusztus 29-i, teltházas Kobuci kertben rendezett koncerten, közel másfél éves önkéntes pihenő után, visszatér a színpadra Szalay Péter alapító-gitáros-szerző is, aki ezt a dalt is jegyzi.

Következő koncert: colorStar @ Kobuci kert, 2020.08.29.

Facebook esemény

A videó az NKA támogatásával készült.


Sajtóinformáció: Farkas Laura

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr1616176698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása