Megjelent Puskás Peti legújabb szóló dala, amárkádcsakÉnleszek címmel. Az énekest a közösségi média hatására kialakult felszínesség és az egymástól való eltávolodás inspirálta a dal elkészítésére, valamint személyes élményekből, csalódásokból is táplálkozik.
A közösségi média mindennapjaink szerves részévé vált, nem csak ránk van hatással, hanem környezetünkre is, a családunkra, a párkapcsolatunkra. Sokan úgy választják az utazásukhoz a helyszínt, hogy milyen szép képek készülhetnek ott, jól mutat-e majd az Instagramon, nem pedig az élménygyűjtés áll a középpontban. Ezek a gondolatok inspirálták Petit új dalának elkészítésére.
“Sajnos az emberek úgy gondolkodnak, mintha a személyiségük Instagram statisztikákkal, lájkokkal leírható lenne. Fontos, hogy ne ezek bűvkörében éljük az életünket, sokkal több érték lakozik bennünk.” - mondta Peti a dal kapcsán. Természetesen az énekes életének is részét képezi a socialmedia, ugyanakkor arra törekszik, hogy a lájkok száma helyett saját értékeinek képviselete határozza meg, hogyan és mit posztol. A márkaőrület, mint szimbólum azért kapott fontos szerepet a dalban, mert ez jól bizonyítja, hogy manapság sokan egy extrém drága ruhadarabtól érzik magukat könnyebben eladhatónak, ennek köszönhetően jobban be-és elfogadja őket a társadalom.
“Neked nem kell a Dolce
Ha másolt nem számít az se
Mert ha kell az igazi
Elég ha a márkád csak Én leszek “
A dal majdhogynem egy családi projekt, hiszen a szöveget Peti írta, a zenét Peti öccse, Puskás Dani és Somogyvári Dani jegyzik. A klipben a telefonját állandóan nyomkodó kislány szerepében Bori, Petiék unokahúga látható.
Lead kép: Puskás Peti - apuskaspeti hivatalos Facebook oldala
Forrás: Sajtóanyag
(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)