Ha november, akkor irány az Átrium!
2018. október 20. írta: Kultúrjunkie

Ha november, akkor irány az Átrium!

20993931_1395622310484993_1393635194510974397_n.jpg

Mozgalmas és sokszínű hónap előtt áll a színház. Íme milyen előadások várnak Rátok az ősz végén!   
18_november_lead.png

Az Őrült Nők Ketrecével (november 1–2.) és a Titkaink című Pintér Béla-előadással (november 3–4.) induló hónapban visszatér az Átriumba a kiképzés műfajmeghatározással futó, az évad elején a nyíregyházi VIDOR Fesztiválon is sikerrel vendégszerepelt Majdnem 20 című Tasnádi István-darab (5-én este). Az Így szerettek ők sorozatban Márai Sándor szerelmeit idézik fel, az író szerepében Bálint Andrással (23-án este), a Krizshow-ban Krizsó Szilvia vendégei Dés László és Spiró György lesznek (27-én este).

Két új előadás látható a Mentőcsónak Egység repertoárján a visszatérő Szociopoly (20., 29.), a Cím nélkül (30.) és a Menekülj okosan! (13.) mellett.

A Tudás Hatalom csoporttal együttműködésben mutatják be a Cigány magyar című előadást, amelynek műfaja: csapatépítő tréning magyar állampolgároknak. A fiatal roma művészekből álló, hat éve alakult csoport tagjai a társadalom egészét megszólító rap- és slamszövegek, fórumszínházi előadások és hátrányos helyzetű gyerekekkel való közös alkotások után ezúttal saját emlékeiket dolgozzák fel egy előadásban, olyan eseményekről beszélnek, amelyekről a híradó elmulasztott beszámolni. Az előadás szövegét a társulat és Horváth Kristóf írta, a produkció rendezője Császi Ádám. A bemutatóra november 24-én kerül sor.

November 17-én a Proscenion Drámaszínpad többszörös díjnyertes előadása, a Megáll az idő lesz látható a 123-as laborban. Nyulassy Attila rendezése Gothár Péter és Bereményi Géza legendás filmjének mai szemléletű feldolgozása.

Az Átrium Galériában az idén tíz éve elhunyt El Kazovszkij műveiből hoz létre kiállítást Alföldi Róbert, amelynek megnyitójára november 22-én kerül sor.kazovszkij_ma_solat.jpgMindezek mellett a nagy kedvencek is újra láthatóak az Átriumban.chicago_lead.jpg

A színikritikusok díját elnyert Hernádi Judit főszereplésével futó A félelem megeszi a lelket című Fassbinder-filmadaptáció kétszer (7-én este, 24-én délután) – a Pécsen betiltott válságkomédia, az Igenis, miniszterelnök úr! négyszer (10-én délután és este, 19-én és 22-én este), az Átrium legutolsó bemutatója, a darab eredeti újraértelmezéseként számon tartott Chicago négyszer (17-én délután és este, 20-án és 21-én este), Yasmina Reza házaspárbajként definiált komédiája, Az öldöklés istene kétszer (9-én este, 25-én délután), Bodó Viktor expresszvonat-gyorsaságú pszicho-thriller-krimi-komédiája, A Krakken művelet kétszer (18-án délután és este) szerepel az Átrium novemberi műsorán. Molnár Ferenc egyfelvonásosát, az Alföldi Róbert számára bravúrszerepet biztosító Egy, kettő, három című vígjátékot két budapesti előadása (8-án délután és este) mellett Pakson is eljátsszák (30-án). A Pintér Béla és Társulata e hónapban két-két alkalommal játssza a Kaisers TV, Ungarn (11–12-én) és a Tündöklő Középszer (13–14-én) című előadást, és háromszor lesz látható A Sehova Kapuja (28. és 30 között esténként).

Forrás: Sajtóanyag

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr9714312537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása