A Stranger Things ihlette a The Biebers és Orsovai Reni közös klipjét
2023. június 21. írta: Kultúrjunkie

A Stranger Things ihlette a The Biebers és Orsovai Reni közös klipjét

image6.jpeg

Lavina címmel megjelent a The Biebers legújabb dala, melynek klipjét ismét Puskás Peti rendezte, sőt, a Stranger Things egyik karakterét is ő kelti benne életre.

A Margaret Island énekesnőjével, Lábas Vikivel közös Padlás” klipjük rendezése után Puskás Peti ült a direktori székbe a The Biebers most megjelenő videójának forgatásán is. A Lavina” című legfrissebb számukat Orsovai Renivel együtt készítettek, a klipet pedig Peti kedvenc sorozata, a Netflix egyik sikerszériája inspirálta „Imádom a Stranger Thingst, ráadásul Orsovai Reni egy kicsit emlékeztet Noah Schnapp karakterére, Will Byersre, én meg rövid hajjal talán hasonlítok a Millie Bobby Brown által alakított Elevenre” – mondja Peti, aki Big Daddy Bee néven jegyzi az általa rendezett klipeket. „Szóval arra gondoltam, mi lenne, ha csinálnánk együtt egy Stranger Thingses klipet?”

Peti ezúttal a gyártásvezetőként is dolgozott a klipen, hiszen a The Biebers basszusgitárosával, Belegrai Gáborral közösen építették fel a díszletet a videóhoz, sőt, ő maga szerezte be forgatáshoz szükséges kellékeket is az öccsével, Danival együtt. „Az interneten kerestem eladó, régi, retro tárgyakat, aztán kölcsönkértem a haverjaimtól a régi munkás furgonjukat, és azzal mentem el átvenni az ingyen elvihető bútorokat. Vicces volt, amikor egyszer csak megjelentem a lomtalanításokon egy melós kocsival. Látni kellett volna az emberek arcát, ahogy megláttak minket” – meséli nevetve Peti, aki a díszletet a saját éjjeliszekrényükkel és a feleségével, Puskás-Dallos Bogival közösen örökbe fogadott kutyájuk, Mimó fotójával is kiegészítette. „Egyébként éppen Bogi mutatta be nekem Renit, akivel azóta barátok lettünk.”

Mivel Reni is Stranger Things-rajongó, éppen ezért borzasztóan örült a klip koncepciójának, amit Peti álmodott meg. „Először azt hittem, csak viccből írta, hogy Will karakterét szánta nekem” – árulja el az énekesnő. „Aztán amikor szólt, hogy kéne mennem parókát próbálni, akkor tudatosult bennem, hogy komolyan gondolta. Egyébként a forgatást nagyon élveztem, sokat nevettünk, imádtam az egészet!” A The Biebers legújabb számait hamarosan élőben is hallhatod a Budapest Parkban, ahol a zenekar július 15-én lép színpadra a Péterfy Bori & Love Band vendégeként.

Facebook esemény
Online jegyvásárlás

Borítókép: Kőrösi Roland
Forrás: Gold Record

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr3218150860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása