Tinder-Túlélő
2015. november 05. írta: Barna Borbála

Tinder-Túlélő

12189854_10208159251485398_7426631047606467155_n.jpg

Felgyorsult világunkban felgyorsult természetesen a társkeresés is.

Ha valaki még nem ismerné a manapság igen népszerű Tinder telefonos applikációt, íme egy gyors bemutatás:

Otthon, kényelmesen, a telefonunkon keresztül kereshetjük életünk párját – vagy akár egy futó kalandot. Mindössze annyi a dolgunk, hogy a telefonunk által felkínált jelöltek képét jobbra vagy balra húzogassuk.

Szeretnénk egy kis túlélő-kalauzt nyújtani a program árnyoldalairól azoknak az olvasóinknak, akik kipróbálnák a Tindert.

12187783_10208159250845382_7289423732179434957_n.jpg

Ha elkészültünk a saját adatlapunkkal (néhány fotó, és opcionálisan egy pár mondatos bemutatkozás), kezdhetjük is a böngészést, melyhez megadhatunk különböző szűrőket: minimum-maximum életkor, hány kilométeres távolságban keresgélünk.

  1. Keresés

Ne lepődjünk meg, ha az alábbiak egyikébe belefutunk:

  • (Elvileg) boldog párkapcsolatban élő ismerőseink pár órája / pár napja aktív profilja
  • Profilkép, melyen az adott illető a párjával, vagy a házastársával szerepel (akár az esküvői fotójukkal)
  • Kép nélküli profil – Végül is a program lényege épp az, hogy kép alapján dönthessünk.
  • Profil, melyen az adott illető kifejti, hogy ő egyébként kapcsolatban él, de azért nézelődik, mert ki tudja?!

Ha valakivel kölcsönösen kedveljük egymást, megjelenik a „párjaink” között, és ekkor már küldhetünk egymásnak üzenetet is.

12189053_10208159250965385_3934611901340015616_n.jpg

  1. Congratulations! It’s a match!

Értesítést kapunk, hogy új „párunk” van. Megörülünk neki, hogy máris egyfajta visszajelzést kaptunk – kölcsönösen érdeklődünk valakivel egymás után.

Figyelem! Ne lepődjünk meg, ha:

  • Valaki azonnal a lényegre tér. És bár mindenki szabadon azt keres, amit szeretne, az illető megsértődik és nekünk támad, mert mi nem azt keressük Tinderen, amit ő.
  • „Párunk” soha egy szót sem ír nekünk.
  • Úgy döntünk, kezdeményezünk, és írunk a „párunknak”, majd ő sosem válaszol erre.
  • Váltunk vele pár üzenetet, majd nem keres többet.

Amennyiben valakivel túljutottunk ezen a körön, és pár üzenetváltás után még mindig szimpatikusnak találjuk egymást, általában felvesszük a kapcsolatot valamilyen közösségi oldalon (is) – ahol többet megtudhatunk „párunk” személyiségéről, érdeklődési köréről.

  1. Közösségi oldalakra evezve

Bár már „szintet léptünk”, még itt sem szabad elbízni magunkat.

Ha például felveszi velünk a kapcsolatot egy közösségi oldalon – de nem hajlandó ismerősnek jelölni minket, gondolkodjunk el rajta: Csak nem titkol valamit? Például a többi embert, akivel ismerkedik. Vagy a kapcsolatát.

12195934_10208159250925384_4896951573464291070_n.jpg

Ha ezt a pontot is sikeresen kipipáljuk, a további buktatókra kell számítanunk:

  1. Randi, vagy nem randi?

- Attól, hogy valakivel sokat beszélgetünk, még nem biztos, hogy elhív minket valahová.

- Attól, hogy elhív minket valahová, még nem biztos, hogy erre a találkozóra valaha is sor kerül. Előfordulhat, hogy hirtelen eltűnik a találkozó előtt, lemondja, vagy épp le se mondja.

- Attól, hogy párunk magától ajánlja fel, hogy eljön velünk valahova, még ugyanúgy lerázhat minket utolsó pillanatban.

  1. Hirtelen szerelem

Mindezek mellett nem árt arra sem felkészülni, hogy bár azt hisszük (azt reméljük), kölcsönös a szimpátia és az érdeklődés valakivel, sajnos előfordulhat, hogy közben másokkal is szimpatizálnak. És attól, hogy valaki egy ideig folyamatosan keres minket, még könnyen előfordulhat, hogy egy nap váratlanul eltűnik.

Esetleg feltűnik mellette egy kapcsolat, akiről eddig szó sem volt, és gyanúsan gyorsnak tűnik a nagy szerelem – mikor még pár napja nekünk (is) ígérgetett fűt-fát.

12193540_10208159251205391_4609969158943543711_n.jpg

Ha pedig mindezeket az akadályokat sikeresen vettük és eljutottunk a várva várt randevúig, ahol élőben is szimpatikusnak találjuk egymást, majd ezt követően is keressük a másik társaságát…

Jó esélyünk lehet arra, hogy pozitív tapasztalattal és élménnyel zárjuk tinderező korszakunkat!

tinder.png

Képek: pinterest.com | weheartit.com | knowyourmobile.com

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr288054154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Void Bunkoid 2015.11.09. 07:57:00

Nem kell ezen kiakadni, már amikor az egész elindult, már akkor meg lett amúgy magyarázva, hogy a tinder elsősorban szexpartnerkereső, és NEM társkereső alkalmazás, leginkább egy éjszakás b*szásokra alkalmas, tekintve, hogy szinte kizárólag külső alapján döntesz, az ilyen nyúlfarknyi "bemutatkozásoktól" még nem lesz valaki annyira szimpatikus. Ezzel amúgy a legtöbb tinderfelhasználó tisztában is van, a feltöltött fotók legnagyobbrésze kirakott csöcs, fürdőruhás pózolós kép a hófehér görög homokon (akkor is, ha az utóbbi tíz évben ez volt az egyetlen nyaralása az illetőnek, az is hét éve), dákfész, fasziknál (néha, ahhoz képest hogy nőket jelöltem meg, ilyeneket is kidob...) meg muszkli és kockahasmutogatás ezerrel.

Ott van a bokorban szedjed összefele 2015.11.09. 08:42:38

Én az egész tindert inkább csak futószalagnak hívom. Ha meccselsz egy normális kinézetű csajjal, lebeszéltek egy randit, akkor lehet tudni, hogy a következő egy hétre még minimum 3-4 randija le van beszélve másokkal. Ennél fogva általában a túlsúlyos lányok azok, akikkel lehetne számolni, a csinosak soha az életben nem fognak leállni veled, kivéve, ha nagyon nagyon "működik a kémia".

Kuoni pásztor (törölt) 2015.11.09. 09:03:53

Aki a Tinderen akar tartos parkapcsolatot keresni az szimplan egyugyu. A Tinder egy baszopartnerkereso app, semmi mas.

devilstrueface 2015.11.09. 09:58:13

@Void Bunkoid: @Kuoni pásztor: hát ti most be is bizonyítottátok, hogy a büdös életbe nem használtátok a tindert. ez a szexpartnerkeresősdi egy urban legend, minden tinderről szóló cikkben, gyakorikérdéseken minden egyes kérdésnél valami nagyokos odaböfögi, aki szintén csak hallotta/olvasta, de kipróbálni azt aztán nem.
nekem fél évig volt a telómon, furcsa módon a csajok max 10%-a, ha beleillik a kipakolt csöcs-bikini meg ilyesmibe.
és a legnagyobb rész éppen, hogy azzal kezdi a bemutatkozóban, hogy nem szexpartnert keres...(én egy-kettőnél bepróbáltam azért, azonnal törölt a picsába)
a faszikat illetően viszont igaz lehet amit írsz, mert ezt is rengeteget olvastam a 'bemutatkozókban', hogy az ilyeneket alapból balra húzzák...

de az tény, hogy sajnos semmire nem jó, én hülye nem sokat olvastam róla anno letöltés előtt, túl naiv voltam alapvetően tényleg barátnőt szerettem volna, bele is futottam a posztban írt dolgokba. több csajjal is megbeszélt randik aztán, hiphopp másnap a match már sehol...szóval tinder már nálam is törölve egy ideje

Void Bunkoid 2015.11.09. 12:50:01

@devilstrueface: de, használtam...de nagyrészt azt vettem észre, hogy vagy valóban csak szexelni akarnak (főleg a kövérebbje nők közül, na bezzeg ők aztán hajlandók találkozni veled - meg még sok-sok-sok mással, akár egy napon belül is :P), vagy pedig csak ilyen önbizalomerősítőnek használják, hogy húdejó, ennek a pasinak is tetszenek, no de hogy találkozzanak is vele, no azt nem (ezért is törlődik a meccs szinte azonnal a megléte után, pláne ha még hozzá is szólsz). Csak tudnám, akkor minek vannak fent.

devilstrueface 2015.11.09. 13:58:05

@Void Bunkoid: tény és való, a már kicsit molettnél kezdődőktől én sose húztam balra senkit szándékosan. ha jól emlékszem kettőt az arca miatt benéztem azért...
az, hogy meccs megléte után azonnal törlődik az még oké. azt elintéztem egy anyázással. nekem az volt magas, hogy többel is váltottam pár szót mielőtt odajutottam, hogy letárgyaltuk, hogy akkor randizunk is egymással.
mivel nem lógtam minden percben az appon ezért nálam a beszélgetések pár napig azért elhúzódtak, aztán mikor randi leokézása után mondjuk számot kértem, vagy időpontot írtam na akkor jött a törlés.
megvitattam ezt egy-két ismerőssel is, de így nem nagyon tudták ők se hova tenni.
azt azért meg kell hagyni az én önbizalmamnak is jól jöttek a meccsek

amúgy a vége felé gondolkoztam valami ilyenen a bemutatkozómba: "ha te is csak szórakozol és match után b@szol reagálni az üzenetre akkor: 1. ne is húzz jobbra, 2. töröld az appot a 'cibe"
de aztán inkább én töröltem
süti beállítások módosítása