Vietnámban forgatta legújabb klipjét Hien
2021. október 26. írta: Kultúrjunkie

Vietnámban forgatta legújabb klipjét Hien

Az énekesnő hosszú idő után tért vissza Magyarországra

31863_lwa_hien_001_03_copy.jpg

“Ezt a dalt a kislányok varázsáról írtam. A különleges erejükről, belső szépségükről, és a lehetőséggel teli képességeikről, amit felnövéskor sokszor már nem látnak meg magukban, a környezetük vagy a társadalom negatív befolyása  miatt.”

_78.JPGFotó: Liam Nguy

Matriarchális törzsbeli kislányok természetes elemükben

“A BLOOM EP lemezem készítése közben, az első videoklip ötletem a lemez címadó dalához született meg. Kislányokat képzeltem el, ahogy  felszabadultan játszanak a  gyönyörű vietnámi tájban.

Miután elkezdtem többet foglalkozni Vietnám törzsi kultúráival, és eljutottam a matriarchális törzsekhez, úgy döntöttem, hogy ez a videoklip a Mnong törzs kislányairól fog szólni.

A Mnong nem csak Vietnám 54 őslakos népcsoportja közül az egyik, de a világ kevés megmaradt  matriarchális berendezkedésű társadalmai közé is tartozik.: nők a közösség vezetői, a legfiatalabb lány kapja a családi örökséget, újszülöttek az édesanyjuk családnevét veszik fel, és a nő kéri meg a férfi kezét.

A ‘Bloom’ kislányai az ott töltött heteimben a szívemhez nőttek - boldoggá tesz, hogy ennek a dalnak az üzenetét velük jeleníthetem meg. A varázsuk az örömükben és a tiszta szívükben rejlik. Ez a videoklip több mindent ünnepel: kislányokat, a nővériség kötelékét, és a vietnámi törzsek sokszínűségét.’’ 

Borítókép: Levi Walton
Sajtóinformáció: Szurmai Anna - NewU Művész Menedzsment Ügynökség

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr5316736542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása