Új klip az AGAVOID zenekartól
2021. július 03. írta: Kultúrjunkie

Új klip az AGAVOID zenekartól

Rendezői és zenekari kommentár

agavoid_pearl_master_01.jpg

Bakos Barna (rendező) - Idén fejeztem be a tanulmányaimat a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, diplomamunkára pedig mindenképp videoklipet szerettem volna készíteni. Ehhez kerestem zenét egy hazai bandától, ezért végigpörgettem a pont akkoriban megjelent Electronic Beats válogatásokat, amikben rátaláltam az eddig számomra teljesen ismeretlen AGAVOID zenekarra.

Telitalálat volt ez a kísérleti, misztikus hangzásvilág amit képviselnek, szóval szinte rögtön felvettem velük a kapcsolatot, és szerencsére ők is nagyon lelkesen viszonyultak a közös munkához. A látványvilág egyik kiindulópontja maga az album borítója volt, ezt vegyítettem olyan régóta dédelgetett helyszínekkel, mint a Nagyharsányi szoborpark, és a brutalista építészetéről híres OKISZ-székház, ahol mind megjelenik valamilyen formában a fragmentáltság. Persze a világunk aktuális helyzete is nagy inspirációt nyújtott akarva-akaratlanul.

Galambos Levi (operatőr) - A bandát és Barnát is e projekt kapcsán ismertem meg, és jó élmény volt, hogy az első perctől kezdve megtaláltuk a hangot egymással: kicsit sem érződött munkának a forgatás - az azt követő sörözések meg pláne. Nagyon tetszik a hangulat, amit a Pearl teremt, ezt a zenét és irányzatot megismerni nagy plusz volt számomra.

Bár nagyon különbözőek voltak, a forgatási helyszínek jól támogatták ezt a hangulatot - pacsi, Barna! -, világítással pedig igyekeztem erre még egy lapáttal rátenni. Remélem, hogy lesz még alkalmunk elkövetni valami hasonlót.

Puskás Dalma (Agavoid, énekes) - Az albumról talán ez a szám áll hozzám a legközelebb. Körbejárja azt az érzést, amikor éjszaka felszabadultabban viselkedik a város, más személyiségjegyek is felszínre törnek és soha nem akarnánk hazamenni, így a szögletes, városi formákból eltáncolunk a természetes környezetbe. Nagyon tartalmas élmény volt a forgatás, köszi mindent a csapatnak!

Forrás: Puskás Dalma - AGAVOID

(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kulturjunkie.blog.hu/api/trackback/id/tr2116611574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása