Közösségi tartalommegosztó és szemléletfejlesztő médiaplatformként definiálja magát egy új magyar alkalmazás, amely saját fejlesztésű algoritmus alapján, mérőszámokkal ad visszajelzést arra vonatkozóan, mennyire vagyunk környezettudatosak, és milyen fejlődést mutatunk ezen a területen. A térítésmentesen letölthető HOLNAPP mobiltelefonos alkalmazás fejlesztőcsapata arról beszélt, hogy szeretnék menővé tenni a fiatalok körében a környezetvédelem témakörét, amiben nagy szerepet játszhat majd a lendületes, dinamikus felhasználói felület.
A kommunikációs és az üzleti világtrendeket, illetve társadalmi folyamatokat figyelve, a szervezetek, a vállalatok, az oktatási intézmények, sőt, fejlettebb országokban az államigazgatás működésének fókuszpontja is egy irányba, a környezetvédelem felé mutat. A bolygó állapota sosem látott mértékben romlik, és ahhoz, hogy ezt lassítsuk, megállítsuk, jobb esetben megfordítsuk, mindenkinek felelősséget kell vállalnia.
A klímaváltozás elleni küzdelemmel azonosulni egy nemes cél, amit egyénileg és közösségek szintjén is kitűzhetünk magunk elé. A Földemért Nonprofit Kft. kreatív-, közösségi- média-, marketing-, informatikai és környezetvédelmi szakemberekből álló fiatal fejlesztőcsapata olyan értékes terméket szeretett volna közösen létrehozni, mellyel a fiatalokra fókuszálva, de minél szélesebb társadalmi körben, hasznosat tudnak alkotni és tenni a világért. A projekt stábja elkötelezett a produktum magas minősége és folyamatos fejlesztése mellett, annak érdekében hogy a felhasználók környezettudatosságának fejlődését és klímatudatos tevékenységük egyre szélesebb körben történő prezentálását tegyék lehetővé. Mert az app és a fejlesztés mottója megegyezik: A HOLNAPP tőletek lesz jobb, tőletek lesz más!
Luxus sportautó műszerfalán jelennek meg az adatok
A díjmentesen letölthető HOLNAPP közösségi platformon a regisztrálók meg tudják osztani a tevékenységeiket, élményeiket egymással, majd folyamatosan nyomon követhetik, mennyire élik környezettudatosan az életüket, hogyan viszonyulnak a világ kihívásaihoz. Az alkalmazásban fotós és videós tartalmakat is meg lehet osztani, melyeket a regisztrált felhasználók véleményezhetnek. Ezáltal visszacsatolásokat kapnak az alkalmazáson keresztül működésükről, tevékenységükről és arra vonatkozóan is, hogy mennyire hatékonyak és aktívak a környezetvédelem területén.
Napjainkban az alkalmazások funkcióorientáltak, ettől alakulhat ki irántuk kötődés a felhasználókban. Ebbe az alkalmazásba is olyan funkciókat építettek be a fejlesztők, amelyek korábban már sikeressé tettek más közösségi oldalakat, sőt, rendkívül részletgazdag a design is, így a regisztráltak igazi 21. századi, virtuális, zöld környezetben tudnak digitális lábnyomot hagyni maguk után, és meg tudják mutatni azokat a történéseket a hétköznapjaikból, melyek mások számára is például szolgálhatnak.
A HOLNAPP egyik legizgalmasabb saját fejlesztésű funkciója, hogy egyedi algoritmus alapján a rendszer mérőszámokkal visszajelzést ad arra vonatkozóan, hogy ki mennyire éli környezettudatosan az életét. A képernyőn egy jövőbe mutató luxus sportautó műszerfala jelenik meg a felhasználók előtt, mely numerikus visszacsatolást ad a tevékenységünkről, felkészültségünkről a környezetvédelemmel és a klímaváltozással kapcsolatosan.
A hasznos funkciókat és az egyedi fejlesztésű mérőműszert kombinálták egy rendkívül látványos designnal, mely pozitív kötődést válthat ki a felhasználókban, így akár napjában többször is elővehetik amiatt a telefonjukat, hogy kövessék a világ környezettudatos történéseit, illetve figyeljék saját működésüket a műszeren keresztül.
Greenfaktor és Greenfluenszer
A Greenfaktor névre keresztelt mérőszámmal a felhasználók klímaváltozással kapcsolatos tudását és virtuális működését jelzik, mindezt kvízkérdésekkel kombinálva és az appba integrált egyedi algoritmus számláló segítségével. A platform kreatív stábja létrehozta a Greenfluenszer fogalmat is, a klímatudatos véleményvezér fiatalok ugyanis nagyban hozzájárulhatnak a nemes ügy népszerűsítéshez, így „A klímaváltozás kezelése a digitális térben a fiatalok szintjén” igazi trenddé válhat a jövőben.
Az applikáció elsődleges célközönsége a 15-20 éves korosztály, mert ők a felnőttkor küszöbén állnak, tudatosságuk, életszemléletük és döntéshozataluk nagyban befolyásolhatja azt, hogy milyen jövő elé nézünk. Másodlagos célcsoportként a 20-45 éves korosztályt jelölték meg a fejlesztők, mert ők használják a legnagyobb mértékben a digitális fejlesztéseket a hatékony életvitelükhöz.
A HOLNAPP nem kizárólag privát felhasználók számára érhető el. Az applikáción üzleti vállalkozások, cégek, nonprofit vagy egyéb szervezetek és települések is tudnak regisztrálni annak prezentálására, hogy ők hogyan vállalnak szerepet a környezetvédelemért folytatott harcban.
A Földemért Nonprofit Kft. céljai között szerepel a nemzetközi modellfejlesztés és népszerűsítés, ennek érdekében a V2 továbbfejlesztett verzión, illetve a nyelvi mutációkon már nagy erőkkel dolgoznak.
Az applikációt 2020. december 12-én mutatják saját LIVE STREAM-en keresztül a webfelületükön, a holnapp.hu oldalon, illetve a Facebookon és a YouTube-on élőben közvetített eseményen, ahol minden információt megkaphatnak az érdeklődők erről az izgalmas és jövőbe mutató fejlesztésről.
Forrás: holnapp.hu
(Kövessetek minket Facebook oldalunkon, illetve Instagram profilunkon is, ahol extra tartalmakkal várunk benneteket.)